Jak zadbać o zdrowie stawów.

Jak zadbać o zdrowie stawów.

Udostępnij:

Pomoc stawom

Wysiłek to dla naszego samopoczucia ruch fizyczny. Ale nie każdy ma czas i energię iść do studia fitness czy na siłownię. Na tym polega trik, że mamy przydatne ćwiczenia dla naszych stawów, które możemy zintegrować podczas zwykłych dni pracy. Przeciąganie się i trasa: Każdego ranka kiedy wstaniecie powinniście tak robić. Zaczynajcie od rąk, później ramiona, szyja, plecy, a także nogi i stopy. W ten sposób ożywiony będzie krwiobieg, Sztywne stawy rozluźniają się, krążenie nabiera pędu. Na rowerze lub piechotą: Jedźcie na rowerze krótkimi odcinkami lub chodźcie pieszo. Do pracy, na zakupy, a kiedy się zmęczycie róbcie małe przerwy. Zrezygnujcie z windy i schodów ruchomych, a wybierzcie te klasyczne. Kolana się ruszają, mięśnie dotleniają, następuje szybsza i lepsza produkcja kolagenu.

Akupresura dla stóp i praca dla ramion: Na przystanku lub w supermarkecie ćwiczcie. Podnoście pięty i obniżajcie. To dobre dla stawów stóp. Balansujcie małymi mięśniami w ramionach,które pobudzają stawy do ruchów wirowych. Napinajcie mięśnie szyi i rozluźniajcie, działajcie na przemian.
Wstawanie: Jeśli macie pracę siedzącą musicie znaleźć okazję do wstania, gdyż siedzenie jest dużym obciążeniem dla naszych stawów.

Biegajcie: Róbcie co najmniej 10 000 kroków dziennie. Dobrze jest zainwestować w krokomierz, który dokładnie udokumentuje nasze osiągnięcia i pomorze w pokazaniu spalonych kalorii i aktywności fizycznej.

Zadbaj o nogi przed zimą

Wiele kobiet ma problemy ze zdrowiem swoich nóg. Niebieskawe żyłki, które nie przyczyniają się bynajmniej do pięknego wyglądu. Są nie tylko nieładne, ale świadczą o poważnym schorzeniu. ścianki naszych żył i ich tkanki pozostają od jakiegoś czasu w uśpieniu, a krew dobrze nie przepływa. To alarm aby skorzystać z pomocy i rady lekarza specjalisty. Najgorsze dla naszych nóg jest zbyt długie stanie, siedzenie, a zwłaszcza z kolanem na kolanie i stanie. Aby pomóc leżmy częściej z nogami uniesionymi ku górze, pijmy od czasu do czasu czerwone wino. Starajmy się nawadniać organizm, co najmniej 30 – 40 ml wody na kg ciała. Kiedy mamy więcej wody krew lepiej krąży ku sercu. Ćwiczmy nasze nogi, wzmacniajmy mięśnie poprzez gimnastykę, jedzmy więcej owoców, bo to również przyczynia się do zrzucenia wagi, a otyłość nie sprzyja naszym nogom. Dwa lub trzy razy w tygodniu jedźmy na rowerze, wędrujmy, spacerujmy lub rozluźniajmy ciało jogą. Krew pompowana jest dzięki pracy mięśni do góry, a nasze „podpory” są dzięki temu odciążone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *